PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

POLARIS SLINGSHOT: Motocicleta cu 3 roți, volan, schimbător de viteze şi pedale cu aspect convențional de automobil


INSIDER: „Polaris Slingshot este o motocicletă cu trei roți. Prima ediție a modelului a fost introdusă în 2014 ca model 2015. Motor: 2,4 litri (2.384 cmc) GM Ecotec 14 (anii model 2015 până în 2019); Polaris ProStar 2,0 litri (1997 cmc) DOHC 14 (anii model actual 2020). Transmisie: Manual Aisin AR5 cu 5 trepte (toți anii de model); AutoDrive AMT cu 5 trepte (anil model actual 2020). Dimensiuni – Ampatament 2.6 m; Lungime: 3.8 m; Lăţime: 1.9 m; Înălţime: 1.3 m; Greutate redusă: 749 kg)

Slingshot-ul are un volan cu înclinare reglabilă, scaune cu găleată unul lângă altul şi nu se înclină Nu are acoperiş, uşi sau ferestre laterale, iar întregul interior este impermeabil, astfel încât poate fi aruncat cu furtun şi scurs folosind orificiile de scurgere din podea.

Modelele S şi SL vin cu o jantă din spate de 20″ x 9,0″ prevăzută cu o anvelopă de 255 mm lăţime şi jante faţă de 18″ x 7,5″ cu anvelope de 225 mm lăţime. Modelele SLR şi R au aceleași jante faţă şi anvelope, cu adăugarea unei jante spate de 20″ x 11,0″ prevăzută cu o anvelopă de 305 mm lățime. Toate modelele au o suspensie frontală cu dublu brat cu bară anti-ruliu. O transmisie automată opțională cu 5 trepte a devenit disponibilă în 2020 odată cu lansarea modelelor de generația a doua. Un parbriz mic este un plus opțional la modelul de bază şi este echipat standard pe modelul SL. Există, de asemenea, un capac opțional din fibră de sticlă pentru vânt şi soare, pe care Polaris o numeşte Slingshade”, care are policarbonat încorporat ferestre și se fixează pe cadrul tubului Slingshot, acționând oarecum ca un acoperiş dur. Volanul, schimbătorul de viteze şi pedalele de frână, ambreiaj şi acceleraţie au un aspect convențional al automobilului.

În funcție de jurisdicție, Slingshot-ul poate fi înregistrat ca motocicletă sau ca autocicletă. Este clasificat ca un autociclu în 44 de state. Sunt montate centurile de siguranță în trei puncte; cu toate acestea, nu are airbag-uri sau zonă mototolită , iar în anumite jurisdicții șoferul și pasagerul trebuie să poarte căşti pentru motociclete.

Performanţă. Pentru anul model 2020, Slingshot este alimentat de un motor Polaris ProStar cu benzină, cu patru cilindri în linie, de 2,0 litri, care produce 203 CP (151 kW) la 8250 RPM și 144 lb-ft (195 N-m) de cuplu la 6500 RPM. Poate fi montat fie pe o transmisie manuală convenţională cu 5 trepte, fie pe o transmisie manuală automată AutoDrive cu 5 trepte, care este prima dată când o transmisie automată este disponibilă pe Slingshot. Această transmisie este în esenţă aceeaşi cutie de viteze manuală standard cu 5 trepte sincronizată, dar ambreiajul şi schimbarea vitezelor sunt acționate hidraulic şi controlate de computer.. Interiorul a fost, de asemenea, reproiectat, iar exteriorul actualizat.” DETALII

N.R.: Poate fi condus doar cu permis categoria A. Preț pentru SUA aproximativ 26.799 $.

ARHIVĂ: MOISEI, MARAMUREȘ: Casalini Sulky, prima mașină condusă fără permis, trei roți, caroserie monococă din oțel, motor 49.6 cmc *** ZEST: Prima mașină lansată în România care poate fi condusă de la 16 ani

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s