BUMERANG: “Dacă nu putem să-i prindem, măcar să-i distrăm!”. Publicitate da, patrulă ba!
INSIDER: “Din ciclul “Dacă nu putem să-i prindem, măcar să-i distrăm!”, o nouă campanie de prevenire a furturilor din magazine şi din locuinţe descreţeşte frunţile infractorilor. Outdoor-ul vine în completarea celebrului videoclip difuzat de televiziuni în care maidanezii ne învaţă să traversăm! …Câtă benzină ar fi ajuns la echipajele de patrulare, cu banii aruncaţi pe publicitate?”
ARHIVĂ: SIGURANŢĂ: De Bobotează, Poliţia controlează autorizaţia pentru vânzarea de “busuioc cu noroc”!
Pingback: CRAIOVA OUTDOOR: Care este diferența dintre reclama plătită și cea neplătită? | infoINSiDER.ro
Pingback: VERDE: Nu ştii, te învăţăm; nu poţi, te ajutăm; nu vrei, te amendăm! | infoINSiDER.ro
Eu cred că Poliţia ar trebui să fie serioasă şi distantă şi nu să se ţină de măscări. Sunt destule trupe de comedianţi şi măscărici in ţara asta, să nu le ia pâinea …
Dacă aplici amenzi şi reţii carnete de conducere zâmbind sau râzând în hohote ori eşti nebun, ori sadic…
Autoritatea trebuie să rămană Autoritate. Altfel să nu se mire dacă cineva le răspunde cu o glumiţă şi îi ia la mişto …
ApreciazăApreciază
28 ianuarie 2013 la 16:15