PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

BUMERANG: “Dacă nu putem să-i prindem, măcar să-i distrăm!”. Publicitate da, patrulă ba!


IMGP1220IMGP1221 IMGP1222 IMGP1224INSIDER: “Din ciclul “Dacă nu putem să-i prindem, măcar să-i distrăm!”, o nouă campanie de prevenire a furturilor din magazine şi din locuinţe descreţeşte frunţile infractorilor. Outdoor-ul vine în completarea celebrului videoclip difuzat de televiziuni în care maidanezii ne învaţă să traversăm! …Câtă benzină ar fi ajuns la echipajele de patrulare, cu banii aruncaţi pe publicitate?”

ARHIVĂ: SIGURANŢĂ: De Bobotează, Poliţia controlează autorizaţia pentru vânzarea de “busuioc cu noroc”!

3 responses

  1. Pingback: CRAIOVA OUTDOOR: Care este diferența dintre reclama plătită și cea neplătită? | infoINSiDER.ro

  2. Pingback: VERDE: Nu ştii, te învăţăm; nu poţi, te ajutăm; nu vrei, te amendăm! | infoINSiDER.ro

  3. Cetăţean

    Eu cred că Poliţia ar trebui să fie serioasă şi distantă şi nu să se ţină de măscări. Sunt destule trupe de comedianţi şi măscărici in ţara asta, să nu le ia pâinea …
    Dacă aplici amenzi şi reţii carnete de conducere zâmbind sau râzând în hohote ori eşti nebun, ori sadic…
    Autoritatea trebuie să rămană Autoritate. Altfel să nu se mire dacă cineva le răspunde cu o glumiţă şi îi ia la mişto …

    Apreciază

    28 ianuarie 2013 la 16:15

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s