PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

RED BULL NOMAD: Noua mașină pentru evenimente, Dodge Ram 1500 modificat. Mini Cooper-urile, la pensie!


INSIDER 1: „Nu știu exact ce mașină e la bază dar arată foarte frumos.. La prima impresie pare ceva blindat dar dacă ciocăni în ea e tablă de Logan.” SURSA

INSIDER 2: „Red Bull Nomad parcă se numește. Mașină modificată dintr-un Dodge Ram 1500 pentru evenimente sponsorizate sau organizate de Red Bull . O fost una și Timisoara cu ceva timp in urma. Ar trebui sa fie din aluminiu, nu tabla de Logan.”‘

INSIDER 3: „Are și plafonul detaşabil, se ridică în sus și are niște sisteme audio mişto. Am văzut-o și eu la București la un festival. Bine că nu mai e porcăria aia de plimba promoţeritele cu ea. Aia cu doza agăţata de un Mini.”

N.R.: „Când aceste maşini au fost dezvăluite oficial, părea că există câte una în fiecare oraş din lume, deoarece erau văzute peste tot. Cu toate acestea, au fost fabricate doar 500 de unități din faimoasele Red Bull Mini Cooper, care au inundat drumurile la inceputul anilor 2000, ca parte a puternicei campanii de marketing a mărcii.

Compania californiană A2ZFX, specializată in designuri personalizate, a fost arhitectul acestor maşini celebre. Au fost produse 500 de unităţi, cu o rată de 14 maşini pe lună. Complexitatea tehnică a acestei transformări a limitat ritmul de lucru – Mini Cooper modificat pentru Red Bull. Baza acestor maşini este Mini Cooper, cu un motor de 114 CP şi transmisie automată. De la acest şasiu începe procesul creativ, transformând radical maşina. Primul pas a fost modificarea completă a părții din spate a vehiculului, care a fost făcută inutilizabilă, ca să spunem aşa, pentru transportul de pasageri. Astfel, Cooper a ajuns să fie o camionetă special concepută pentru a găzdui enormă cutie de băutură energizantă care putea fi văzută de la distanţă. Era fabricată din răşină epoxidică, deci nu era foarte grea şi era, fără îndoială, elementul distinctiv care făcea această maşină atât de specială. În spatele maşinii a fost instalat un frigider pentru a depozita băuturile Red Bull care ulterior erau distribuite publicului. Pentru a funcționa acest frigider, primele modele foloseau gheață, o metodă care implica anumite crăpături. Mai târziu, modelele Red Bull Mini Cooper au incorporat panouri solare pe acoperiş, care alimentau frigiderul.

Încetul cu incetul, această campanie publicitară a dispărut, iar aceste Mini-uri nu au mai fost văzute, deşi oamenii din întreaga lume işi amintesc că le-au văzut aproape zilnic. Deşi sunt deținute de marcă, a existat un caz în care unul dintre aceste Mini-uri a fost vândut. Licitaţia pentru acea maşină a avut loc în 2012 pe eBay, cu un preț de pornire de la aproximativ 5.000 de dolari la acea vreme (aproximativ 4.700 de euro la cursul de schimb actual). Proprietarul era un fost distribuitor al băuturii în New Jersey. Listarea nu a atras prea multă atenţie, deoarece Mini Cooper-ulul lipsea cutia gigantică de răşină epoxidică, probabil cea mal izbitoare componentă a întregului set.” SURSA

ARHIVĂ: DUPĂ 520 DE ANI: Gioconda, hostess la Red Bull & Da Vinci, „oale și ulcele” OXXO CURAJ ŞI GRAVITAŢIE: Red Bull îţi dă aripi, dar nu îţi plăteşte spitalizarea! OXXO BUCUREȘTI MALL: Tablouri premiate la Can Art&Design Festival, primul concurs din România care inspiră comunitatea către refolosirea dozelor din aluminiu OXXO EXPOZIŢIE: „Doamne, Scaraoschi, arăţi ca dracu’!” Red Bull îţi dă aripi. Definitiv?

COMENTEZI?