PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

TRABI TUNING: „Veta! Mi-ai stricat chiuveta!”


INSIDER: „Trabant este un automobil care a fost produs în Republica Democrată Germană în perioada 1957-1991. Fabrica „VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau” s-a închis pe 30 aprilie 1991.

În Zwickau au fost produse în total 3.051.385 de automobile Trabant. La data de 01.01.2001 mai erau în Germania înscrise în circulație 33.726 automobile. În perioada de fabricație autoturismele erau exportate în fostele țări socialiste, cele mai multe trabanturi fiind exportate în Cehoslovacia, Polonia și Ungaria. În ţinuturile unde se vorbea germana autoturismul era numit Trabi (Trabbi). În prezent el a devenit un obiect de colecție pentru amatorii de automobile istorice. Pretul unui trabant pe OLX variază între 1000 lei și 1000 €.

Prin anii 1950, după naționalizarea fabricii de automobile Auto-Union din Saxonia, guvernul comunist din RDG a hotărât fabricarea de automobile. Scopul era crearea de noi locuri de muncă, reducerea numărului mare al celor care se refugiau în Germania de Vest și de a concura cu VW ul fabricat în RFG care se bucura de un mare succes pe piața internațională. În anul 2009, la salonul auto IAA din Germania a fost prezentată o versiune modernă a vechiului Trabant: Trabant nT.

MODELE: Trabant P50 • Ani de producție: 1958-1962 • Motor: 0,51 (20 CP); 2 timpi, 2 cilindri în linie • Greutate: 559 kg

Trabant P60 • Motor: 0,6 (23 CP); 2 timpi, 2 cilindri în linie • Greutate: 620-660 kg

Trabant 601 • Motor: 0,61 (26 CP); 2 timpi, 2 cilindri în linie • Greutate: 595 kg • Consum de carburant: 6 l/100 km mixt

Trabant 1.1 • Motor: 1,1 (40 CP); 4 timpi, 4 cilindri în linie, fabricat sub licența Volkswagen • Greutate: 700-735 kg

Trabant nT este un model de automobil german inspirat după celebrul automobil est-german Trabant, prezentat la salonul auto IAA din Germania în anul 2009. Abrevierea „nT” înseamnă ,,new Trabi”.

Automobilul Trabant nT are un motor electric bazat pe unA acumulator litiu-ion cu puterea de 47 kW(64 CP) și poate atinge o viteză maximă de 130 km/h şi o autonomie de 250 km.

O încărcare completă la o priză de 230 V este realizată în opt ore, iar la o priză de 400 V timpul de încărcare complet este de 2 ore. În plus, vehiculul are un acoperiș solar cu o suprafață de 1,8 mp, care oferă aproximativ 120 de wați pentru a sprijini ventilația și alți consumatori străini. Vehiculul are 4 + 1 locuri și volumul util poate fi de 400 kg. Noul Trabant nT Concept are o lungime de 3.950 de milimetri, o lățime de 1.690 mm, înălțimea de 1.500 mm și greutatea de 1050 kg. Acesta este cu câţiva centimetri mai lung, mai lat și mai înalt decât vechiul Trabant 601 Kombi.” DETALII

ARHIVĂ: TRABANT FUN CLUB: Bucșă din Cars e originar din Romania, de pe lângă Pitești

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s