AEROPORTUL OTOPENI: Conflict între cele două companii care oferă servicii de testare COVID-19
INSIDER: „Conflict pe aeroportul Otopeni între cele două companii care oferă servicii de testare COVID.
Ceea ce vedeți în imagini se întâmplă, din ce înțeleg, destul de frecvent. Este un conflict între două companii care oferă servicii de testare Covid pasagerilor.
O să vă descriu problema, situația conflictuală, o să vă prezint punctele de vedere ale părților implicate, iar voi vă faceți părerile.
Așadar, pe aeroportul din Otopeni sunt acum două companii ce testează pasagerii de Covid.
Una, Milena Medical Center, are sediul în aeroport, căruia îi plătește o chirie de aproape 80 de mii de euro pe un spațiu de 44 metri pătrați și o redevență de 5 la sută din fiecare test efectuat.
Prin urmare prețurile sunt pe măsură, spune compania:
🩺Test PCR 350-390 lei.
🩺Test antigen 150-170 lei.
Compania spune că a câștigat o licitație cu strigare în luna august și a amenajat acest centru de testare dintr-o investiție proprie.
Altă companie, Complet Medical, are sediul lângă aeroport, în apropierea sensului giratoriu. Își racolează clienții pe aeroport prin intermediul angajaților care promovează acest serviciu. Îi urcă pe pasageri într-o mașină, îi duce și îi aduce apoi testați la terminal.
Compania spune că are cheltuieli mai mici, deci prețul este mai mic:
🩺Test PCR 245-275 lei.
🩺Test antigen 99 lei.
Compania Milena este nemulțumită de situație. Consideră că ar trebui să aibă exclusivitate pentru că a câștigat licitația.
Și compania Medical este nemulțumită. Susține că a fost prima pe aeroport, deci are voie să își găsească proprii clienți, mai ales că are contracte cu unele companii aeriene.
Cele două companii, se acuză reciproc de agresiuni, de faptul că își fură clienții unii de la alții, se acuză că negociază pasagerii ca la piață.
Am vorbit cu reprezentanții aeroportului, care susțin că știu de probleme, că le-au făcut o notificare, iar aceste firme vor intra în limita unor reglementări, care vor scăpa pasagerii de stresul acestor negocieri “ca la piață”. Altfel zis, compan iile respective vor coexista fără să deranjeze călătorii.
Apropo, aeroportul anunță că va mai deschide un centru de testare în aeroport. Va face din nou o licitație cu strigare și speră să mai aducă o companie de testare, respectiv, niște bani.” SURSA
COMENTEZI?