PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

ESCROCHERIA APEX: Mesaje cu suprataxare inversă ascunse pe factură și protejate de DIGI/RDS?


INSIDER: „DIGI/RDS părtaș la fraudă! Mesaje cu suprataxare ascunse în factură. La începutul lunii august am descărcat o aplicație gratuită de pe Facebook pentru Emoticons. Imediat ce s-a instalat, am început să fiu bombardată cu mesaje de la ApexGames prin care eram informată că m-am abonat la aplicația lor. Am urmat pașii pentru dezabonare primiți în mesaj, dar nu funcționa. Am făcut o scurtă cercetare pe Google și am aflat că sunt foarte multe reclamații legate de acest ApexGames și că este vorba de o „țeapă”. În aceeași zi am luat legătura cu cei de la Digi pentru a le semnala situația. M-au asigurat că îmi restricționează mesajele către numere scurte cu suprataxă și să stau liniștită. Asta era în 3 august.

La începutul lunii septembrie am primit factura pe august și …surpriză! în desfășurător apărea că am primit mesaje din 7 în 7 zile de la numărul 1280 facturate fiecare cu 3 euro + TVA… s-au strâns în total 17,37 euro. Am luat legătura din nou cu cei de la DIGI și, de aici, a început coșmarul meu. Am încercat în fel și chip să vorbesc cu ei, prin call center, la tehnic, sesizare etc. Discuții infinite și explicații …care s-au soldat cu un răspuns la reclamație în care eram informată că eu am trimis acele mesaje și ca atare trebuie să plătesc. Menționez că răspunsul a venit abia după a doua sesizare, la 10 zile de la aceasta, după ce am plătit factura…evident! Situația s-a repetat și în factura pe luna septembrie. Am reluat convorbirile cu ei… terminate apoteotic cu ,,mergeți la poliție!” din partea lor.

Am făcut reclamație la protecția consumatorului. Urmează să fac și la ANCOM (Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii). Aici am citit că Digi au mai fost amendați pentru situații asemănătoare. Timpul trecea, iar problema nu se rezolva, să zic așa! și știam că fiecare 7 zile însemna încă 3 euro +TVA de plată pentru mine. Am mers în magazin DIGI, am spus iar poveste sperând la o soluție. Am fost sfătuită să îmi cumpăr o cartelă de la un operator oarecare de telefonie, să vin cu ea și să îmi schimbe numărul… Pam-Pam!!! dacă îmi schimb numărul, ce fac cu toate contactele? numărul este dat pentru informare la bancă, instituții etc. ca fiecare, na!

Soluția NU a venit de la DIGI! Un prieten m-a sfătuit să încerc să trec pe cartelă prepay, păstrând numărul de telefon. A fost posibil fără alte costuri deoarece eram în afara perioadei contractuale. Nu e nevoie să mai spun că voi fi obligată să plătesc pentru septembrie și o parte din octombrie. Pe scurt, feriți-vă ca de foc de ApexGamex, de 1280 număr cu suprataxă și de 0318262751, număr la care se vorbește într-o limbă străină și care, la fel, te suprataxează!!! Și, desigur, fiți cu ochii pe DIGI pentru că s-ar putea să vă fure! În poze am atașat mesajele primite când eram pe abonament de la Apex și mesajul pe care l-am primit imediat ce am trecut pe cartela.”

One response

  1. Pingback: AGENȚIE FANTOMĂ: Caută și găsește pe stradă în Craiova și peste tot în România viitoare celebrități pe care le va umple de bani | infoINSiDER.ro

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s