BNR: „E vorba de ING, nu? Nu vă putem ajuta, nu sunt bancă românească, reclamaţi în Olanda!” Aşa vor răspunde şi despre Pensiile NN – ING?
INSIDER: „Din capitolul „De ce să NU lucraţi cu ING”, după mizeriile pe care le-au făcut cu sute de confirmări telefonice şi duble conversii valutare lei-eur-lei la plata cu cardul, am decis să închidem conturile de le ei. Simplu aţi spune? Acum 2 luni mergem, mutăm banii în alt cont la altă bancă, facem cerere de închidere. După o săptămână primim SMS că ne-au intrat nişte bani în cont. Cerem explicaţii. „Conturile persoanelor juridice nu se închid pe loc, ci în 30 de zile de la solicitare, că aşa vor muşchii noştri şi am uitat să vă spunem”. Mai trec 4 săptămâni, iar un SMS că ne-au luat taxă de administrare pe luna următoare din cont.
Explicaţia: am uitat să le închidem! EI AU UITAT să le închidă şi după 30 de zile!!! Evident sun la BNR să întreb cum depunem o reclamaţie. O doamnă râde „E vorba de ING, nu? Nu vă putem ajuta, nu sunt bancă românească, sunt sucursală de bancă olandeză, reclamaţi în Olanda!” Deci, nu tu plafon de garantare, nu tu obligaţii legale făţă de România… Merită un share zic, măcar să ştim toţi care e adevărul!” (SURSA)
ALTE ARTICOLE: Cum m-am păcălit cu ING Asigurări [NN Asigurări]
COMENTEZI?