PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

DERO CU ROM: „Noul Dero Ozon e ca vechiul Rom / Tricolorul nostru se vinde beton!”


Dero cu Rom WP_20150307_010 WP_20150307_001INSIDER: „Mi se pare mie sau noua campanie „Dero” este identică cu a ciocolatei „Rom”?! De departe, le-am cam confundat… Să sperăm că nu apare confuzia şi la nivelul consumatorului – „Dero cu Rom. Senzaţii tari din 1964”. Pentru viitoarea campanie, ofer un pont gratuit celor din Departamentul Marketing de la Dero – pentru reperul Dero Lichid pot „inventa” o sticla „nouă” cu designul Coca-Cola. Astfel, ar putea să intre chiar şi pe piaţa externă cu sloganul – Noul Dero Ozon e ca vechiul Rom / Tricolorul nostru se vinde beton!”

ARHIVĂ: INSPIRAŢIE: Şcoală de şoferi pentru şosele însângerate?

2 responses

  1. Cristian Ioan

    Da, trcolorul se vinde bine!
    Autorul are dreptate: fundalul reclamei nu este doar tricolorul romanesc, ci sugereaza foarte puternic celebra ciocolata cu rom! Senzatii tari, neasteptate, din 1965 …

    Apreciază

    10 Martie 2015 la 11:54

  2. Reblogged this on operatiunispeciale.

    Apreciază

    9 Martie 2015 la 11:22

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s