DERO CU ROM: „Noul Dero Ozon e ca vechiul Rom / Tricolorul nostru se vinde beton!”
INSIDER: „Mi se pare mie sau noua campanie „Dero” este identică cu a ciocolatei „Rom”?! De departe, le-am cam confundat… Să sperăm că nu apare confuzia şi la nivelul consumatorului – „Dero cu Rom. Senzaţii tari din 1964”. Pentru viitoarea campanie, ofer un pont gratuit celor din Departamentul Marketing de la Dero – pentru reperul Dero Lichid pot „inventa” o sticla „nouă” cu designul Coca-Cola. Astfel, ar putea să intre chiar şi pe piaţa externă cu sloganul – Noul Dero Ozon e ca vechiul Rom / Tricolorul nostru se vinde beton!”
ARHIVĂ: INSPIRAŢIE: Şcoală de şoferi pentru şosele însângerate?
https://www.youtube.com/watch?v=rdrSg5ivyw0&list=PL7DD3EE951A7D76BF












Pingback: MEZELURI: Suntem ceea ce mâncăm! | infoINSiDER.ro
Da, trcolorul se vinde bine!
Autorul are dreptate: fundalul reclamei nu este doar tricolorul romanesc, ci sugereaza foarte puternic celebra ciocolata cu rom! Senzatii tari, neasteptate, din 1965 …
ApreciazăApreciază
10 martie 2015 la 11:54
Reblogged this on operatiunispeciale.
ApreciazăApreciază
9 martie 2015 la 11:22