PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

RAŢA-N GURĂ: Cu sau fără card cineva mereu te fură. Zânul de la BT îi spune „eroare tehnic-operaţională”!


doggyvisaINSIDER: „Nu mai folosiţi cardul când faceţi plata în această farmacie (n.r: Farmacia Bebe Tei) …mai exact în locaţia TEI! Nu ştiu dacă este pură întâmplare sau un scamm bine pus la punct? De exemplu, în urma unor cumpăraturi la ora 14.42 în valoare de 80 ron, seara, în jurul orei 22.00, aceeaşi suma mi s-a retras frumuşel din cont. Întâmplarea a făcut să mă uit pe extrasul de cont din bancă! Altfel, rămâneam fără 80 ron! Cum este posibil?! Şi nu s-a întâmplat doar o dată. FOLOSIŢI CASH!!!”

Blue-Dog-Credit-Card-Business-Services_313699_imageBEBE TEI: „Ne pare rău dacă aţi întâmpinat o astfel de problemă. Acest gen de situaţii (foarte rare de altfel) intervin datorită sistemelor de comunicaţii dintre sistemele POS şi bancă. Prin urmare, dacă aţi întâmpinat această problemă vă rugăm să trimiteţi un mesaj privat pe Facebook-ul Bebe Tei sau un email la adresa „comenzi@farmaciatei.ro” în care să prezentaţi situaţia şi bineînţeles şi un extras de cont pentru ca Bebe Tei să redirecţioneze mesajul dumneavoastră către banca cu care colaborăm. Banca va face verificări şi vă va rezolva problema în cel mai scurt timp posibil. Mulţumim pentru înţelegere.”

zan_BTBANCA TRANSILVANIA: „Domnule Dima, am primit sesizarea dvs. referitoare la postarea eronată a tranzacţiilor efectuate la POS-ul băncii noastre, aflat la BEBE TEI, Bdul Lacul Tei nr. 62. Mulţumim pentru detalii, aveţi dreptate şi ne cerem scuze pentru situaţia creată. Concluziile sunt următoarele: dintr-o eroare tehnic-operaţională care ţine de un anumit soft, tranzacţiile efectuate au fost transmise corect spre procesare, însă s-a întâmplat ca suma tranzacţionată, de care spuneţi, să fie preluată de două ori şi blocată pe contul cardului. Nu s-au postat de doua ori sumele tranzacţionate, iar banca emitentă a cardului deblochează în mod automat sumele neconfirmate sau la solicitarea posesorului de card. Într-adevăr, sumele au fost blocate, dar nu au fost trimise spre decontare. În urma sesizărilor, BT a remediat de urgenţă eroarea, conform regulamentelor internaţionale în materie de caduri. Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare.” SURSA

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s