PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

CHARGEBACK: După 200 de ani, Citi Bank a ajuns şi în România. Cât durează să faci o reclamaţie?


INSIDER: „De puţin timp sunt „fericitul” posesor al unui card de debit de la Citi Bank. În România această bancă e cam „no name” din lipsă investiţiilor în sediilor coroborată cu acţiuni de marketing timide, ca să nu zicem lipsă, dar în SUA este una dintre cele mai puternice. Acum vreo două zile încerc să scot de la un bancomat nişte bani. La primul bancomat încerc retragerea, dar pe ecran apare „eroare tranzacţie”, totuşi în câteva secunde îmi apare pe telefon mesaj despre o tranzacţie efectuată cu succes?! Merg la alt bancomat şi reusesc să scot suma necesară. Alt mesaj de confirmare al unei tranzacţii efectuate cu succes!

Pun mâna pe telefon şi îl sun pe responsabilul City Bank din firmă, cel care m-a îmbârligat să-mi fac card la ei! Distrat de întâmplare, acesta îmi spune că şi el paţise acelaşi lucru, deci măcar ştia procedura din experienţă. Se pare că reţeta nu a funcţionat şi la mine, întrucât fiecare consultant mă punea să sun la un alt consultant şi tot aşa… Până la urmă am primit promisiunea fermă că în 30 de minute „maxim” primesc pe mail un formular care trebuie completat. A doua zi, încă era pe drum formularul cu pricina… Noroc cu o altă „victimă a sistemului”, o colegă care paţise exact acelaşi lucru, dar ea primise formularul. Vă trimit şi vouă „Formularul pentru Contestarea tranzactiilor cu carduri de debit sau credit” pe care să-l publicaţi pentru a uşura viaţa clienţilor Citi Bank din România care nu trăiesc în America!”

6 responses

  1. Avatarul lui barbu charlotte
    barbu charlotte

    Ați plecat sa scape lumea de voi …? Toate datoriile se prescrie după 4 ani !!!

    Apreciază

    8 aprilie 2016 la 09:31

  2. Avatarul lui Necunoscut
    Citi Bank

    Citi Bank îşi face bagajele şi îşi cam ia tălpăşiţa de pe tărâmul mioritic. Se pare că „afacerea” lor în România va fi preluată de Raiffeisen Bank.

    Apreciază

    15 martie 2013 la 08:18

  3. Avatarul lui Necunoscut
    Anonim

    Citi Bank a inceput sa stranga cureaua si a desfiintat telverde:
    „Pentru clientii de credite de nevoi personale, numarul de telefon 0800 85 43 21 va fi inlocuit cu numarul de telefon +4021 45535 01(reteaua Romtelecom – numar cu tarif standard), disponibil de luni pana vineri, intre orele 08.30 – 17.30.
    Numerele 0800 80 10 40 si 0800 85 43 21 isi vor inceta functionalitatea incepand cu aceeasi data, 01.12.2012.”

    Apreciază

    1 octombrie 2012 la 10:50

  4. Avatarul lui Necunoscut
    Anonim

    problema e ca ne plata comisionului de administrare te va face sa figurezi in biroul de credit ca rau platnic si acest lucru te va impiedica sa iti mai faci alte carduri de credit si chiar sa iti iei un credit.

    Apreciază

    13 august 2012 la 09:55

  5. Avatarul lui Necunoscut
    Anonim

    Si eu am credit card la ei… chiar sunt super ok.

    Apreciază

    11 august 2012 la 11:19

  6. Avatarul lui barbu charlotte
    barbu charlotte

    Eu am un card de credit si am vrut in februarie 2012 sa-l inchid, am telefonat la ei … tot asa am fost plasata de la un consultant la altul. In cele din urma mi-au spus ca se va rezolva dar … surpriza : luna urmatoare aveam o suma de 40 de lei de platit pentrU ADMNISTRARE card. Am sunat iar – de ce nu s-a inchis cardul si de ce trebuie sa platesc. Acelasi drum dela un consultant la altul … mi-au promis ca l-au inchis… iar surpriza se repeta si in luna umratoare si asa … pana azi cand nici acum nu e inchis si eu am o suma frumusica de platit. Asa ca le-am spus clar ca nu platesc nimic si imi inchid toate telefoanele si plec din tara. Sa vad eu ce fac ei … Concluzia – nu luati nici un card de la aceasta banca de 2 lei care nu numai ca nu stie cum sa-si pastreze clientii dar te poarta cu „zaharelul” mereu, ca doar suntem romani, nu americani…

    Apreciază

    10 august 2012 la 21:31

Răspunde-i lui Citi Bank Anulează răspunsul