PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

OUT-DOOR: Cum să agăţi clienţi în trafic?


INSIDER: „Criza financiară şi explozia preţurilor la carburanţi par a fi motorul creativităţii în publicitatea stradală. De ce să pierzi timp şi bani în trafic doar ca să ajungi la un birou fără clienţi, când poţi aduna câţiva muşterii la fiecare semafor?”

Un răspuns

  1. Asta e partea cea mai dificila din munca pe care o fac si sunt convins ca o multime de colegi sunt in aceeasi situatie. Majoritatea celor care scriu pe bloguri sau portaluri de stiri sunt fosti jurnalisti. Experienta din redactie te invata sa scrii nu sa iti faci reclama. Constati insa, in scurt timp, ca talentul tau nu aduce prea multi bani daca nu te pricepi si la latura cealalta si atunci fie inveti din mers, fie te apuci de altceva. Trist, dar cam asa merg lucrurile. Iar ca sa iti poti face reclama trebuie sa stabilesti mai intai pe ce cai legale o poti face (eu abia la stadiul asta am ajuns). Iti faci o firma, te faci PFA… Ideea e ca nimeni nu iti plateste reclama daca nu ai o stampila…

    Apreciază

    18 ianuarie 2011 la 10:35

Răspunde-i lui IchimV Anulează răspunsul