EVOLUŢIE: De la naş la stewardesă. Crăpeul salvează CFR-ul!
INSIDER: „Occident curat! Rapidul R982 pe ruta Constanta-Bucuresti Nord face numai 2,5 ore, dupa multi ani in care aceasta distanta, sub 300 km, se facea in 6 ore. Acum cand s-a ajuns la normalitate ni se pare mare descoperire a stiintei si tehnicii. Laser, frate!
Tot la categoria „mai nou”, pe această rută trenul a fost dotat şi cu stewardesă! Cred că la noile angajari la CFR s-a adăugat un nou criteriu de preselecţie – „aspect fizic plăcut”. Nu stiu dacă scopul este delectarea calatorului sau incadrarea in dimensiunile standard ale noilor uniforme CFR – 90-60-90. Cât despre crapeul adanc, pare a fi ultima gaselnita a departamentului de marketing pentru cresterea numărului de calatori. …Doar wc-ul infundat din capatul vagonului iti aduce aminte de pozitia geografica de pe harta Europei.”
Pingback: VIP, GARA DE NORD: Aniversare 150 ani, Salonul Regal deschis 3 zile și publicului mâncător de semințe de la clasa a 2-a! | infoINSiDER.ro
Pingback: PREVENȚIE RUTIERĂ: La ieșirea din Sovata spre Praid trenul oprește la trecerea de nivel cu calea ferată. Zero accidente! | infoINSiDER.ro
Pingback: TRENULE MAȘINĂ MICĂ: Noua investiție CFR. Sau cum crește viteza de deplasare?! | infoINSiDER.ro
Pingback: 80 DE ANI CU CFR: Arad-Simeria oraș frumos, te duci cu trenul și vii pe jos! | infoINSiDER.ro
cit prinde la ora eu am calatorit in italia si am facut 4 ore de la roma la trevizo trenu atingind si 288 km la ora la noi cind va fi
ApreciazăApreciază
7 ianuarie 2017 la 20:21
Ne-am saturat de CFR, zi de zi trenurile au intarzieri, explicatiile date sunt de o nesimtire grosolana si anume „s-au furat cablurile” sau „se lucreaza transonul”, la casa de bilete, birou de informatii nu mai exista este un haos permanent
nici macar nu se stie ce tren vine primul, asa incat nu se elibereaza bilet, anunta cate doua trenuri pe aceeasi line si mai nou si trenul particular de zapacesc calatorii. Trebuie facut ceva, prea isi bat joc de noi, unde este statul cand avem nevoie de el? Cred ca va fi o intrebare retorica. Tin sa mentionez ca fac naveta de 2 ani Ploiesti – Bucuresti. Vor sa privatizeze astia tot.
II DAU DREPTATE SI LUI ANTONIU.
ApreciazăApreciază
25 octombrie 2012 la 11:34
Eu zic ca CFR-ul nu trebuie lasat la rugina cum spun altii….eu zic ca se poate dar nu avem un presedinte care sa faca ceva nu prea avem…….nu e aproape nimeni sa mai spele vagoanele locomotivele trebuie facut ceva de exemplu eu nu pot merge cu masina sau cu autocarul pana la bucuresti sau chiar pana la constanta….mereu am mers cu trenu mi a placut vagoanele trebuie a fii renoite urgent…cine vrea sa faca ceva ?
ApreciazăApreciază
3 ianuarie 2012 la 09:25
Bine ca erai in vagon si nu in sageata ca acolo e numai o buda(sau WC cum zici tu).Oricum ar fi e un pas inainte…zic eu.
ApreciazăApreciază
20 noiembrie 2011 la 22:15
Autocarele pe ruta Bucuresti – Constanta sunt dotate cu wi-fi si ai internet gratuit
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-10693621-fenomenul-tot-mai-multe-autocare-internet-gratuit-wireless-cfr-inca-analizeaza-daca-ofere-internet-gratuit-pentru-calatori.htm
ApreciazăApreciază
16 noiembrie 2011 la 08:44
Ma surprinde ca doar wc-ul din capatul holului iti aduce aminte de pozitia geografica pe harta Europei. Mie titlul articolului imi spune ca esti din Bucuresti, esti plin de aroganta, putin durduliu si cu gandul la… crapeu bineinteles…
ApreciazăApreciază
10 august 2011 la 10:30
Lipsa de personal,frate! La 7 INGRIJITOARE, s-a angajat o purtatoare de :crapeu: ,cine sa mai spele vagoanele ?
ApreciazăApreciază
27 februarie 2012 la 09:13