TRAMVAIE, ROMÂNIA: Trebuia măsurat înainte de comandă și făcute mai scurte și mai înguste, Nicuşor Dan?! Norocul Bucureștiului, s-a nimerit ecartamentul!
INSIDER: ȚARA LUI PAPURĂ VODĂ. Și pentru a pregăti traseul pe care urmează să fie introduce noile tramvaie, produse de Astra Arad, STB va executa lucrări de modificare a gardurilor ce delimitează traseul liniei 41 de restul traficului din București.” SURSA
Primarul General al Capitalei Nicuşor Dan a cumpărat tramvaie mai lungi şi mai late care nu încap în stații! Ca să le poată folosi trebuie demolate refugiile!Partea bună este că sunt fabricate în România, la Arad! Totuşi fiind fabricate la Arad nu trebuia măsurat înainte de comandă sau să le facă mai mici și mai înguste?
N.R.: Contractul pentru 100 de tramvaie noi a fost semnat în această primăvară cu producătorul român Astra Arad, valoarea fiind de aproape 200 de milioane de euro, fonduri europene. Prin contractul de finanțare pentru achiziţia celor 100 de tramvaie moderne cu o lungime de 36 de metri (iar peroanele, 28 de metri!), PMB s-a angajat să refacă şi calea de rulare (linia de tramvai) de pe liniile, principale, iar lucrările se desfășoară pe bulevardul Vasile Milea pentru a finaliza modernizarea inelului principal din Bucureşti și cele 22 de peroane de pe linia 41 trebuie reabilitate. Reabilitarea unui singur peron de tramvai costa 123.000 euro!
ARHIVĂ: STB, INCOGNITO: Ce este un controlor de bilete fără vesta albastră? Supracontrolor!
Pingback: TRANSPORT ÎN COMUN: „Și mie îmi place tortura.” | infoINSiDER.ro
Pingback: SECTOR 3: Locul geometric unde nu se întâlnesc 3 generații de borduri, cea mai grea problemă de geometrie descriptivă | infoINSiDER.ro