PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

BRAȘOV: La @CH9 Speciality Coffee copiii care râd deranjează personalul și sunt poftiți afară


INSIDER: „Ieri am ieșit cu copiii la plimbare prin oraș și am ajuns în dreptul Bisericii Negre, copiii își doreau cu nerăbdare o ciocolată caldă. Am ales pentru a cumpăra aceste ciocolate calde locația: @CH 9 Specialty Coffee din Curtea Honterus 9, citisem despre proiect și am spus să încercăm. A intrat soția cu copiii și își asteptau randul la ciocolata caldă, după aprox. 5 minute doamna de după bar o invită afară pe soția mea cu copiii pentru că râd și ea “este foarte obosită și o doare foarte tare capul”.
Ce sa spui, a iesit cu copiii, iar pentru noi aceasta locație este istorie! Vă mulțumim pentru ospitalitate, la tot mai multe astfel de interacțiuni cu clienții dumneavoastră! Cu o astfel de atitudine puteți investi sute chiar milioane de Euro, se vor face praf! Succes!
Antreprenor fiind la rândul meu, am ales locul cu inima deschisă, să consumam produse locale să ne susținem afacerile locale și producatorii locali, asa cum au prezentat cei de la CH9 Speciality Coffee lucrurile în mediul online! Dar cu o astfel de atitudine zic ca ne facem de râs! Nu ne face cinste!

P.S. Putem fi acuzați ca făceau copiii o mare gălăgie copiii și disturbau clientii din cafenea, chiar nu este cazul! Copiii râdeau și vorbeau de cât de bună va fi ciocolata lor caldă!” SURSA

UPDATE: „P.P.S. Pentru cei care au citit postarea de mai sus, vă pot informa că în jurul orei 17.00 am fost contactat telefonic de un domn David care reprezinta locatia CH9 Specialty Coffee, domnul și-a cerut scuze în numele colegei cu care am interacționat ieri în locația sus amintită, și în numele Management-ului locației pentru că nu și-au imaginat că anumite decizii de Management pot afecta experiența clienților în locația respectivă, au luat câteva măsuri pentru a preîntâmpina eventuale “scăpări în viitor”.
Sincer, Mă bucur că în final o experiență total neplăcută cu @CH9 Specialty Coffee, de ieri s-a incheiat cu o interacțiune normală profesionistă din partea Management-ului locației, astfel am acceptat și eu și membrii echipei de Management ai locației, că oamenii pot avea zile nefericite, eu unul am acceptat scuzele și după această interacțiune vom mai merge în locația respectivă și deși am avut aceasta experiență neplăcută acum suntem convinși că nu este o politică a generală a acestui local ci doar o scăpare a unui membru al staff-ului.
Vă Mulțumesc pentru ca ne-ați contactat și sper că acțiunea mea, să nu vă afecteze imaginea, iar oamenii care s-au implicat mai jos să înțeleagă că este doar o scăpare a unuia dintre membrii staff-ului și nu o politică generală.”

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s