PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

FOAIE MATRICOLĂ: Cum se evalua un elev în 1940?


INSIDER: „Cinste dascălilor! Am găsit în mediul online un document dintr-un sat din România. Este o foaie matricolâ a unei eleve de clasa a 7-a în anul școlar 1939-1940.

Ce se nota în aceasta și cum:

-starea socială a copilului, dacă i-a murit vreun frate, cu câți doarme în camera sau în pat, cum îi este somnul și alimentația, ce preocupări extra școlare are, și ce profesie i s-ar potrivi;

-care este profilul psihologic al elevei… iată cu ce rubrici: intelect (inteligența, atenția, memoria, imaginația), temperament (viteza de reacție, sensibilitatea, puterea de muncă, sârguință, voioșia), personaliate și caracter (neinfluențabilitatea, sociabilitatea, camaraderia, onestitatea, bunătatea, simțil dreptății, spiritul de conducător, starea sufletească);

-situația școlară împărțită în categorii (educația sănătății, educațiaa minții, educația artistică, educația moral-religioasă) care se notează individual sau ca grupe de cunoștințe

Este incredibil cum în acest sat, în 1940, în Romania, se evalua un elev cu atâta complexiate și atenție la el ca întreg.” SURSA

ARHIVĂ: 80 DE ANI CU CFR: Arad-Simeria oraș frumos, te duci cu trenul și vii pe jos! *** 3 GENERAȚII: Străbunicii asamblau Ford, strănepoții se recalifică să împacheteze chiloți. In același loc!

COMENTEZI?

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s