CAPĂT DE LINIE: “Unde se duc trenurile, când se duc?”

INSIDER: „Unde se duc trenurile, când se duc? Cât vezi cu ochii, locomotive și vagoane, trase definitiv, la „Capăt de linie”- Bonus, un pod rotitor de locomotive. Depoul București Triaj din Chitila… ca așezare e cam la 500 de metri depărtare de fortul Chitila spre oraș. Tot aici e macheta făcută chiar de Saligni cu podul de la Cernavodă” SURSA






INSIDER: „Bijuterie de patrimoniu cu 40.001. Pare bine conservată. Și mai ales a avut zile de a supraviețuit elanului distructiv. Când eram copil am fost aici cu tata. Atunci erau foarte multe locomotive cu abur. Unele în funcțiune, altele la parcul rece, altele defecte. Au dispărut toate ca și cum nu au fost.”
ARHIVĂ: MUZEUL CFR: „Avem şepci pentru ceferişti cu fundul roşu!” *** GARA DE NORD: Pagină de istorie la Linia 14. Trenul Regal s-a întors! *** LETARGIE: Festivalul Train Delivery, garat la Linia 14. Faci tetanos doar dacă priveşti Vagonul de dormit!












Pingback: BIBLIOTECA NAȚIONALĂ: „Cu trenul printre cărţi”, istorie și modelism feroviar. 220 de ani de la punerea în funcțiune a primei locomotive cu abur în România! | infoINSiDER.ro
Pingback: VIP, GARA DE NORD: Aniversare 150 ani, Salonul Regal deschis 3 zile și publicului mâncător de semințe de la clasa a 2-a! | infoINSiDER.ro
Pingback: 150-100-50: Muzeul de Locomotive cu Abur Reşiţa, cel mai mare muzeu tehnic în aer liber din Europa | infoINSiDER.ro
Pingback: FORTUL CHITILA, ILFOV: Construit de Carol I pentru apărare. După 120 ani, doar mizerie și paragină la 13 km de centrul Bucureștiului! | infoINSiDER.ro
Pingback: TRENULE MAȘINĂ MICĂ: Noua investiție CFR. Sau cum crește viteza de deplasare?! | infoINSiDER.ro
Pingback: 80 DE ANI CU CFR: Arad-Simeria oraș frumos, te duci cu trenul și vii pe jos! | infoINSiDER.ro