PROFIT: Cum să faci o reclamă ieftină la un magazin de lux? Vopseşti tomberonul cu aurolac!
INSIDER: „De curând, pe Calea Victoriei, s-a deschis „Kultho” – un nou magazin specializat în vânzarea ceasurilor şi bijuteriilor de lux, aşezat la loc de cinste alături de Armani şi Mont Blanc, în blocul de vizavi de „Muzica”. Încet-încet luxul ne va cotropi şi totul în jur va deveni aurit-poleit …Secretul atragerii clienţilor constă în tomberonul din faţa magazinului, vopsit cu aurolac, pe care parcă nici nu-ţi mai vine să-l folosesti, ci să-l iei cu tine acasă!”
Pingback: JOCURI DE NOROC: Nu tot ce lucește e aur! Nici mașina expusă, premiu! | infoINSiDER.ro
Pingback: CHIȘINĂU MARKETING: Un kilogram de bijuterii de aur și argint, aruncate în mulțime! | infoINSiDER.ro
Pingback: SECTOR 2: Mulțumim pentru textul în limba engleză de pe fiecare pubelă, dar „Empty Trash” nu se face din mouse! | infoINSiDER.ro
Pingback: FAKE APPLE: Este ca și cum ai vinde o Dacie care claxonează ca un BMW! | infoINSiDER.ro
Pingback: SUFLETUL COMERȚULUI: “Nu trece nepăsător/ Peste berea din Obor!” | infoINSiDER.ro