CRAIOVA: Nici oltenii nu uită să cumpere pâine! Românii sunt cei mai mari mâncători de pâine din UE!

INSIDER: „Nici oltenii nu mai uită să cumpere pâine! Întrebarea este dacă mai au cu ce?!”
N.R.: Conform celor de la Buzoienii.ro aceste panouri publicitare aparțin celor de la Kaufland. Românii sunt deja cetățenii UE care consumă cea mai multă pâine. 38% dintre ei o mănâncă zilnic, arată datele Eurostat.
Ar putea fi o campanie de conştientizare naţională, dar pe invers cum s-a întâmplat în 1993, în Statele Unite ale Americi?! „Ai luat lapte?” era o reclamă care încuraja americanii să consume lapte și produse lactate în cantități mai mari.
Campania națională a fost reeditată de mai multe ori și a primit titlul de cea mai bună reclamă din toate timpurile din America. Panourile erau împânzite în toată țara, iar ani mai târziu s-au alăturat vedete precum Britney Spears, Beyonce, Rihanna, Serena Williams, Venus Williams, dar și personaje celebre: Batman, Mario, cei din Familia Simpsons, Fetițele Powerpuff sau SpongeBob.
Sau poate Kaufland scoate pe piață pâinea cu lecitină pentru stimularea memoriei… Gratis!
Teasing – Campanie promoțională în mai multe etape, ce solicită în mod particular atenția publicului; element redacțional sau audiovizual, mesaj promoțional sub forma unui anunț tipărit, spot radio, video- clip, jingle s.a., prezentat într-o manieră enigmatică, picantă sau de suspans și care, prin indiciile și explicațiile vagi pe care le oferă, caută să incite curiozitatea publicului – care așteaptă cu nerabdare deznodământul final (identitatea mărcii, logo-ul firmei sau alte indicii nu sunt deconspirate decat la final sau progresiv, pe parcursul derulării acțiunii). O campanie teasing se desfășoară, de regulă, pe durata mai multor săptămâni. Celebru a ramas sloganul „Vin camilele”, utilizat în1913 la lansarea țigărilor Camel.”
ARHIVĂ: RECLAMĂ SAU ANTIRECLAMĂ: Trăim pentru a mânca sau mâncăm pentru a trăi?












COMENTEZI?