AGRESIUNI: „Mulţumesc organizatorilor că nu şi-au scrijelit reclama cu un cui direct pe capota maşinii!”
INSIDER: „De obicei, înainte să scot maşina din parcare, îmi golesc ştergătoarele de pliante-spam cu reclame. Azi, am găsit un sticker aplicat direct pe maşină. Se pare că marketing-ul a trecut la next level – de la „dacă nu ştii, te învăţăm şi dacă nu poţi, te ajutăm”, s-a ajuns la „dacă nu vrei, te obligăm să cumperi”!

De fapt, toate maşinile din Piaţa Consti- tuţiei şi apoi pe bulevardul 13 Septem- brie purtau obligatoriu aceeaşi etichetă – „Ai maşină de rahat. Deci, cumpără-ţi un Opel!”. De departe, zici că toţi suntem din aceeaşi mare gaşcă de elevi tâmpiţi – „Duce măgaru’ / Nu ştie ce duce…”.
Aparent, distribuitorii de „stickere de la Opel” nu au auzit de infracţiunea „Distrugere”, dar ştiu foarte bine ce înseamnă „Ultrajul”. Astfel, singurele maşini care nu au primit invitaţie în show-room-ul Opel au fost doar maşinile de poliţie, plus cele ale firmelor de pază şi rablele părăsite. Culmea ar fi ca exact acestea să răspundă la chemarea celor de la Opel. Iar apropo de slogan – într-adevăr – faptele penale şi pedepsele cu „închisoare de la o lună la 3 ani sau cu amendă” au prostul obicei de a fi ireversibile. Oricum, mulţumesc organizatorilor că nu şi-au scrijelit reclama cu un cui direct pe capota maşinii!”












COMENTEZI?