PRIMUL FLUX DE ŞTIRI TRIMISE DE CITITORI

RECUPERATORI: Cine finanţează campania primarului „Piedone”? Hingherul Autosal Expert?!

INSIDER: „Deşi nu sunt din Bucureşti, am ajuns să contribui cu 140 lei la bugetul local al Sectorului 4 şi cu 500 de lei pentru campania electorală a lui Cristian Popescu zis „Piedone”. Sună a oximoron, nu? Este că şi cum un cămătar sau un recuperator de taxe de protecţie ar purta porecla de „Superman”, în loc de „Lex Luthor”! Din câte mi-aduc aminte, comisarul de poliţie Piedone, interpretat de Bud Spencer, era un personaj pozitiv, corect şi cinstit, parcă fără legătură cu actualul şi viitorul primar, fost comisar la Protecţia Consumatorului…

Ca prea mulţi alţi şoferi năpăstuiţi, iacă mi-a venit şi mie rândul să plătesc cu vârf şi îndesat că am îndrăznit să parchez în sectorul lui Piedone. Şi unde? În parcarea de pe Dealul Mitropoliei, chiar pe graniţa dintre Sectorul 4 şi 5 (aici nu se ridică maşini!), într-un loc nesemnalizat, bineînţeles, cu „Oprirea / Staţionarea interzisă”. La întoarcere, trecute fiind de 10 seara, am sunat panicat la 112, iar operatoare calmă mi-a dat numărul de telefon de la Ridicări Auto Sector 4. Un domn operator a revendicat răpirea în numele firmei Autosal Expert, şi mi-a transmis că dimineaţă trebuie să mă prezintă cu 500 lei în dinţi dacă vreau să-mi recuperez maşina. Iar dacă trec 24 de ore de la ridicare, trebuie să mai plusez cu 300 lei pentru fiecare zi de sechestrare… Dar dacă mi-ar cere să fac şi sex ca să-mi dea maşina înapoi, asta o fi legal? La final, l-am întrebat pe operator ce salariu are, dar a zis că e confidenţial…

Toată seara am bătut din uşă în uşă, pe la prieteni şi vecini, până am adunat suma cerută de firma Autosal care mi-a sechestrat maşina. Asta, cu girul primarului Piedone care probabil, la acea oră, îşi storcea mintea cum să acopere bugetul pentru campania electorală. Dimineaţă, cu jumătate de salariu împrumutat în avans, m-am prezentat regulamentar în Bld. Metalurgiei nr. 69-71, de unde intri pe Drumul Jilavei, că să ajungi în spatele Cimitirului Eternitatea. Aici este Adăpostul, locul unde este adusă toată pradă de peste zi din Sectorul 4. Într-o parcare cu pietriş, aparent supravegheată video, maşinile aşezate în rând, aşteptau îngheţate, una lângă alta. Jigărite sau luxoase, toate parcă plângeau să fie luate acasă…

Cei de la adăpostul Autosal Expert erau calmi şi respectuoşi, dar mereu în gardă. Nu se ştie niciodată ce nebun vine să-şi ridice maşina! Înainte să merg la casierie ca să plătesc supra-taxa de 500 lei, am fost poftit în biroul domnului poliţist local să-mi facă procesul verbal cu amenda aferentă de 140 lei în 48 de ore. Acesta mi-a explicat contravenţia prin încălcarea art. 63 alineatul 5 din OUG 195/2002 de a fi parcat „în alte locuri decât cele prevăzute de lege” şi mi-a spus că, există două fotografii de la faţa locului, dar pe care nu le pot vedea decât în cazul în care merg în instanţă. „Aveţi menţiuni? Dacă nu vreţi să semnaţi, vă vine oricum prin poştă. Puteţi contesta ridicarea şi la sediul Poliţiei Locale Sector 4”, a spus poliţistul în încheierea recitalului.

Am semnat procesul verbal după ce a completat după dictare – „consider abuzivă ridicarea şi sechestrarea autoturismului proprietate personală”. La casierie am plătit 248 lei ridicare, plus 248 lei transportul. Se pare că noaptea petrecută la ei a fost cadou din partea casei, dar dacă mai întârziam scoteam câte 310 lei pentru fiecare zi de „găzduire”. De parcă ar sta internată într-o clinică medicală privată. Am semnat şi procesul verbal de ridicare, apoi am mers la maşină pentru „desigilare” – adică o sfoară legată în jurul maşinii, ca un fel de „dovadă că maşina nu a fost atinsă cu un fir de păr”. La plecare, l-am întrebat pe paznic – dacă amenda de 140 lei plătită la CEC se duce în bugetul local, unde se duc cei 500 de lei? În campania electorală a primarului Piedone?! „Nici dacă aş şti, nu v-aş spune!” mi-a răspuns acesta râzând parcă din stomac. …Mare păcat când abuzurile autorităţilor nu sunt răsplătite de cetăţeni!”

DATE SUPLIMENTARE – SC AUTOSAL EXPERT SRL. URGENŢE – RIDICĂRI: 0374222020

Asociat unic şi administrator: PETRESCU LILIANA. Data naşterii: 16-10-1979. Locul naşterii: OLTENIŢA, CĂLĂRAŞI. Total aport: 10.000.00 RON. Nr. total acţiuni / părţi sociale: 1.000. Procent beneficii şi pierderi: 100%.

Nr. Registrul Comertului: J40/5019/2009 din 15.04.2009. Sediu: B-DUL METALURGIEI, nr. 69-71, Sector 4, Bucureşti. Cod unic de inregistrare: 25452036. Telefon: 0212094755

SURSA: Abuzuri ridicari auto
SFATURI:
Contestarea procesului verbal

9 responses

  1. Pingback: RECUPERATORI: Cine finanţează campania primarului „Piedone”? Hingherul Autosal Expert?! | infoINSiDER.ro

  2. LEVY

    Salut.Poate sa-mi zica si mie cineva daca in sectorul 4 se pot ridica autoturismele mai nou si sambata ? A mea a fost ridicata astazi 09.11.2013 de jegurile de la autosal iar masina era parcat pe trotuarul de vis-a-vis de intrarea principala in targul autovit.Ca explicatie mi-au aruncat-o pe aia cu auto oprit in raza de actiune a indicatorului oprirea interzisa.Ori masina era oprita pe trotuar si nicidecum pe partea carosabila.Daca ma puteti ajuta astept un raspuns.PS : STIATI CA POLITISTII LOCALI SUNT REMUNERATI DE CATRE CONDUCEREA FIRMEI autosal PENTRU FIECARE MASINA RIDICATA ?

    Apreciază

    9 noiembrie 2013 la 23:53

  3. Anca Chiricuta

    Azi mi-a fost ridicata masina din fata parcului Carol, iar pe procesul verbal au scris ca era parcata pe b-dul Marasesti zona rond Carol pe axul drumului. Nu aveam la mine decat cheile masinii si copilul in carut, cheile de la casa fiind lasate in torpedoul masinii ridicate.
    Nu vreau sa va povestesc toata epopeea recuperarii masinii (sotul e plecat din tara si am singura grija de cel mic).

    Intentionez sa deschid proces PENAL impotriva primariei sect. 4 , pollitiei locale sect. 4 si a firmei AutosalExpert SRL. Intentionez sa implic Parchetul Anticoruptie in actiune. Doresc ca acesti HOTI sa plateasca cu dosare penale si privare de libertate actiunile lor frauduloase.

    Daca mai sunt si alte persoane in aceeasi situatie, le rog sa ma contacteze pe mail anca.cristina.chiricuta@gmail.com . Cu cat vom fi mai multi cu atat e mai bine. Nu doresc de la nimeni nici un ban, doar semnaturi si actele de ridicare auto in copie. Avocatii cu care am discutat mi-au spus ca ar fi mai bine daca deschidem o actiune judecatoreasca comuna.

    Va multumesc.

    Apreciază

    5 noiembrie 2013 la 18:28

  4. Andrei Neascu

    Daca n-ai 300 de lei sa platesti o amenda, de ce mai iesi cu masina?

    Apreciază

    20 martie 2013 la 22:19

    • Laurentiu

      Du-te in … ma-tii Andrei Neacsu !

      Apreciază

      20 ianuarie 2015 la 11:08

    • alphaalpha

      Tu cu ce iesi ? Cu cadrul de mers ?

      Apreciază

      29 februarie 2016 la 08:14

  5. GÂNDUL: HINGHERII DE MAŞINI din Bucureşti. Cine sunt băieţii deştepţi care au făcut 2 milioane de euro în 2012, săltând maşini. EXCLUSIV (20.03.2013)

    „Primăria Sectorului 4 şi implicit cetăţenii contribuabili de aici se aleg cu cei mai puţini bani din toată Capitala, de pe urma acestui serviciu. Firma Autosal Expert plăteşte o redevenţă de doar 3% din sumele încasate de la şoferi, către Primărie. Astfel, la buget s-au întors în 2012 doar în jur de 19.000 de euro.

    Firma Autosal Expert este deţinută în prezent de Andrei Cristian Paul Degeratu, 35 de ani, Finance Project Manager la cel mai mare grup de companii de petrol şi gaze din România – Upetrom, care deţine şi firma de extracţie petrolieră offshore Grup Servicii Petroliere. Cu o participaţie minoră, de 1,9%, este acţionară şi Violeta Andreea Haş, directoare de operaţiuni la Euronautica Motors.

    Firma asociată cu Autosal Expert pentru ridicarea maşinilor este Euronautica Motors, unul dintre cei mai important dealeri de ambarcaţiuni şi ATV-uri din România. Firma este deţinută de Matei Roşu, 34 de ani. El este fiul lui Horia Roşu, fostul consilier personal al lui Dan Ioan Popescu, fost ministru PSD al Industriilor în guvernul lui Adrian Năstase. Euronautica are foarte multe contracte cu statul, de furnizare de piese, ambarcaţiuni sau ATV-uri, în special cu Armata, Poliţia, dar şi cu Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement din Bucureşti.

    Andrei Degeratu, de la Autosal, şi Matei Roşu, de la Euronautica, sunt parteneri de afaceri în alte două firme de IT – Zodrac Group şi Zodrac Service.

    Afacerile cu petrol şi gaze, precum şi guvernarea PSD-Adrian Năstase au marcat de la bun început destinul firmei care ridică maşini în sectorul 4. Firma Autosal Expert a fost înfiinţată şi deţinută până în 2012 de Liliana Petrescu, fiica de 35 de ani a lui Petre Petrescu, director până în 2005 al Conpet Ploieşti (companie de transport petrolier cu capital de stat), sub mandatele lui Dan Ioan Popescu şi Adrian Năstase. În firmă s-a aflat încă de la început, ca acţionar, şi Andrei Degeratu, el retrăgându-se însă în 2009.

    Liliana Petrescu a ieşit din firma Autosal Expert în 2012, pasând-o pentru scurt timp unui personaj pe nume Adrian Ivan. Aproape imediat, tot în 2012, acesta a pasat-o mai departe actualilor acţionari – Andrei Degeratu şi Andreea Haş.

    Adrian Ivan pare să joace rolul de intermediar de firme destul de serios (metoda unui acţionar intermediar este folosită pentru a pierde urma acţionarilor iniţiali). El apare ca acţionar majoritar de scurtă durată în firma Amgaz. Din nou ne întoarcem la familia Roşu şi la conexiunile sale cu guvernarea PSD din 2004: Horia Roşu, tatăl lui Matei Roşu care deţine Euronautica, se numără printre fondatorii Amgaz, firmă care intermedia gaze între compania de stat Romgaz şi clienţi industriali.

    În 2007, Adrian Ivan a fost tamponul între doi acţionari importanţi, în firma Amgaz: omul de afaceri american Peter Braun şi fiul lui Virgil Ardelean, fostul şef al „Doi şi-un sfert” (serviciul secret al Ministerului de Interne), Alin Ardelean, pe mâinile căruia a ajuns firma.

    Peter Braun este un personaj implicat în privatizarea ALRO Slatina, dar şi în afaceri imobiliare cu greutate în Bucureşti. În timpul mandatului de primar general al lui Adriean Videanu (PDL), Peter Braun a primit mai multe terenuri de mare valoare în Bucureşti, în zona Herăstrău, fiind titularul unor drepturi litigioase cumpărate de la foştii proprietari deposedaţi de comunişti prin naţionalizare. De semnătura lui Videanu depindea rezolvarea dosarelor de restituire a proprietăţilor.

    În prezent, Liliana Petrescu are o firmă de consultanţă cu tatăl ei, fostul şef de la Conpet – Liprest Consultanţă. Ea deţine de asemenea un salon de înfrumuseţare în Bucureşti, în zona 1 Mai-Kiseleff – Idylle.

    Matei Roşu, celălalt fiu de „petrolist” de pe vremea vechiului PSD, este un tânăr pasionat de sporturi cu motor, mândru posesor al primului Porsche 911 GT-2 din România, o maşină al cărei preţ sare de 200.000 de euro. El este asociat în două firme (A&S Port Borcea şi Agroholding Borcea) cu un om de afaceri româno-american, pe nume Adrian Stângă, implicat în preluarea de la stat a fostului Institut farmaceutic Pasteur.

    În 2011, în cel mai recent bilanţ contabil depus la Ministerul Finanţelor, firma Autosal a declarat pierderi de 22.000 euro la o cifră de afaceri de 560.000 euro.”

    SURSA: GÂNDUL (20.03.2013)

    Apreciază

    20 martie 2013 la 00:45

  6. Anonim

    Ridicarea masinii poate fi evitata foarte simplu: Daca virati rotile la maxim atunci nu vor avea cum sa fixeze „prinzatoarele” pentru a o ridica pe platforma.

    Apreciază

    17 iunie 2012 la 22:41

  7. Adun un grup ca sa dam in judecata Autosal Expert si sa ne recuperam taxa de ridicare.. Detalii pe http://ridicariauto.blogspot.com/ si http://hingheriidemasini.wordpress.com/

    Apreciază

    27 aprilie 2012 la 19:10

Lasă un răspuns către Anonim Anulează răspunsul